
27 des.
Des de la Regidoria de Joventut continuen promocionant i impulsant propostes dinàmiques i engrescadores que fomentin la participació ciutadana dels i les nostres joves, i per això els conviden a participar al sorteig de cap d’any, amb el que també donen suport al sector cultural i promocionen la cultura entre el públic jove.
També han organitzat una gimcana jove a través de codis QR repartits pel poble que podreu realitzar els dilluns 28 de desembre i 4 de gener. Animeu-vos i participeu!
SORTEIG DE CAP D’ANY JOVE
Al sorteig de cap d’any hi pot participar el jovent abrerenc d’entre 12 i 35 anys i només han de fer-se una fotografia i/o gravar-se un vídeo amb l’aplicació de Tik-Tok mostrant un caràcter festiu amb amics i amigues i/o familiars, i penjar-los a la xarxa social Instagram etiquetant al prefil @casadejovesabrera fent servir els hastags #capdany20 #elsjovestambesomresponsables
D’aquesta manera, volen combatre la manca de celebracions i esdeveniments habituals en aquestes dates tan assenyalades degut a la situació de pandèmia per la Covid-19, i donant així l’oportunitat de realitzar quelcom divertit, des de casa, i passar l’entrada al nou any d’una forma més amena.
Al costat de la cultura
Entre totes les persones que hi participin es sortejaran 3 premis de 2 entrades cadascun per a veure el monòleg “Mucha tontería” de l’humorista Berto Romero a la Sala Barts de Barcelona (Av. Paral·lel, 62, Barcelona).
Amb aquesta iniciativa, des del Servei de Joventut recolzen i promocionen la cultura, un sector que està patint molt les conseqüències de la crisi del coronavirus, i l’apropen al públic jove abrerenc.
A continuació t’expliquen tot el que has de saber per participar al sorteig de cap d’any del Servei de Joventut d’Abrera! També podeu consultar les bases del sorteig fent clic aquí, o a la part inferior d’aquesta pàgina.
Qui pot participar?
- El sorteig està dirigit a participants joves d’entre 12 i 35 anys.
Com puc participar?
- Compartint un vídeo realitzat amb l’aplicació TIK-TOK amb música de fons i canviant-se la roba o compartint una fotografia de la festa de cap d’any.
- Independentment de l’opció que s’esculli, cal etiquetar a l’Instagram del Casal de Joves @casaldejovesabrera, utilitzar els hastags: #capdany20 #elsjovestambesomresponsables.
- Es poden presentar un màxim de 5 fotografies i/o vídeos per compte d’Instagram.
- La temàtica ha d’estar relacionada amb la festivitat de Cap d’Any i el vídeo/s o fotografia/es han d’haver-se realitzat entre entre les 23.00 h del dia 31/12/2020 i les 01.00 h del dia 01/01/2021.
Què puc guanyar?
- El sorteig constarà de 3 premis, de 2 entrades cadascun, per a veure el monòleg “Mucha tontería” de l’humorista Berto Romero, a la Sala Barts de Barcelona (Av. Paral·lel, 62, Barcelona).
Quan i on es publicaran els/les guanyadors/es?
- El resultat es farà públic a l’Instagram del Casal de Joves @casaldejovesabrera i en aquesta pàgina web, un cop s’hagi avisat a les persones guanyadores del sorteig.