
11 des. Festes a Abrera!
Agenda
Dilluns 21 de desembre
Espectacle del Tío de Nadal
Hora: 17 hores
Lloc: Parc de Can Morral
Organització: Ajuntament
L’Espai màgic de Nadal
L’Ajuntament d’Abrera proposa una proposta anomenada “l’Espai màgic de Nadal”. Si la situació sanitària ho permet, les activitats es desenvoluparan a la Casa de Cultura (c/Federico Garcia Lorca, 17) amb totes les mesures de prevenció i contenció de la Covid-19 des del dimarts 22 de desembre al dijous 7 de gener de 2021, ambdós dies inclosos. Des de l’Ajuntament oferiran a les famílies una gran proposta cultural, amb un munt d’espectacles per a que les nenes i nens puguin gaudir de les vacances nadalenques. Els espectacles seran adreçats a diferents franges d’edats; infants de 0 a 3 anys, 3 a 6 anys i infants de 7 a 12 anys. Hi haurà una programació molt detallada, amb aforament limitat, i per això serà necessari fer inscripció prèvia al web municipal.
I per Cap d’Any…
Des de l’Ajuntament d’Abrera estan estudiant la dinamització de la darrera nit de l’any, en previsió que es celebri el Cap d’Any des de els domicilis. Segons l’alcalde Jesús Naharro, “evidentment no podrem dissenyar dues macro festes com tenim cada any al municipi, sinó que haurem de fer una altra fórmula, i les nostres xarxes socials i Ràdio Abrera seran un bon recolzament per entrar a les nostres llars per acomiadar aquest any i donar la benvinguda al 2021″.
Patges i Patgesses
Aquest Nadal els nens i nenes podran entregar les seves cartes als patges i patgesses de Ses Majestats Els Reis Mags de l’Orient el diumenge 3 de gener al recinte de l’Escola Ernest Lluch d’Abrera (Passeig de l’Estació, 14) a partir de les 11:30 hores. Per assistir a l’esdeveniment caldrà fer inscripció prèvia al web municipal. Des de la Regidoria de Cultura han volgut agrair un any més la gran tasca realitzada per la Comissió de Patges i Patgesses Viu Viu d’Abrera.
Arribada dels Reis Mags d’Orient
La tarda del dimarts 5 de gener, Ses Majestats els Reis Mags d’Orient tornaran a portar la il·lusió a Abrera. Les famílies abrerenques podran veure als reis Melcior, Gaspar i Baltasar, acompanyats pel patge Viu-Viu i el seu seguici, al recinte de l’Escola Ernest Lluch (Passeig de l’Estació, 14) a partir de les 17 hores. Per assistir a l’esdeveniment caldrà fer inscripció prèvia al web municipal.
Celebració saludable, amb mesures de seguretat
A causa de l’estat d’excepcionalitat que estem vivint per les mesures preses per la prevenció i contenció del coronavirus, des de l’Ajuntament d’Abrera han posat totes les energies per poder oferir aquest Nadal activitats i espectacles prenent mesures higiènic-sanitàries excepcionals, amb control d’aforament i reserva prèvia de les entrades telemàticament al web municipal.